Stig i graderne hos Google med gode SEO tekster

05 April 2021
Astrid Pedersen

editorial

Er du skuffet over din lave placering på Googles søgeresultatsider, og den der af følgende lave tilstrømning af besøgende til dit website? Så bør du overveje at indlemme SEO i din digitale markedsførings strategi.

Hvorfor skal jeg bruge penge på SEO?

SEO – som er en forkortelse for Search Engine Optimization og på dansk går under betegnelse søgemaskineoptimering – er et vigtigt redskab som bør findes i en hver marketings medarbejders værktøjskasse.

En god placering på Google er ganske simpelt alfa og omega når det handler om at øge antallet af potentielle kunder som besøger hjemmesiden eller den online shop, og dermed din konverterings rate. Langt de fleste mennesker som ønsker at foretage et online køb bruger Google til at finde hvad de søger.

Samtidig er det de færreste som tager et link uden for top fem på søgeresultatsiden. Og der er så godt som ingen der bladrer videre til side to, tre eller fire.

Derfor bør du investere i god SEO. Det er penge som er rigtig godt givet ud i forhold til fremtidige online salg, især hvis din forretning er forholdsvis ny og derfor er oppe imod skarpt konkurrencer fra eksisterende udbydere af lignende produkter og services. Du vil med god SEO kunne nå rigtig langt i forhold til markedsføring af din virksomhed og salg af dine varer. Og du kan med stor fordel overlade optimeringen af dit website eller af din online shop til et kompetent marketing bureau med speciale inden for SEO.

Hvem kan hjælpe mig med SEO tekster til mit website?

Et sådant bureau finder du i Wordpens som har mange års erfaring med – og stor ekspertise inden for – optimering af websites ved hjælp af SEO tekster. Du vil altid kunne få den rette hjælp til optimering af dit website hos Wordpens – klik ind p&aring https://wordpens.com/kategoritekster/ og læs mere.

More articles